En daar zijn ze weer de échte Sterren van De Ster!
Mannen die al een serieuze carrière zowel op als naast het veld hebben gehad, zijn weer aan het toeren door binnen- en buitenland om hun halsbrekende kunsten te tonen.
Hier alvast een voorproefje van enkele teams die de Ster dit jaar gaat tegenkomen op de verschillende toernooien!
MVV; PSV; Go Ahead Eagels; FC Eindhoven; RKVVO; De Graafschap; VVV Venlo;
ADO Den Haag; FC Utrecht; Club Brugge; FC De Westhoek; DOVO; VV Gestel; AW Schaijk;
VV Wernhout; VV IVS; RKSV Mierlo-Hout; Brabant United; RKSV Nuenen; WSC Waalwijk;
KVVE Massemen; Old Stars Helmond; FC Den Bosch; Berghem Sport; OHL Leuven;
Leicester City; FC Schalke 04; Borussia Dortmund.
Stuk voor stuk klinkende namen en daar staat dan dat Limburgs ploegje De Ster tussen!
Dinsdag 14 april 2026 was het eindelijk zover: het 1e WF Toernooi v/h jaar bij HVV Helmond.
Het team van WF De Ster met 8,5 fitte spelers en een geblesseerde coach !
Na eerst de innerlijke mens versterkt te hebben, begonnen om 10h30 de voorrondes.
De Ster: 2 x gewonnen; 1x verloren.
Na een weldoende lunch begonnen we aan de eindrondes.
De Ster won alle 3 de wedstrijden.
Resultaat: 5 van de 6 wedstrijden gewonnen; doelsaldo 26 voor en 2 tegen ! !
En dan eindig je als 2e, in de wereld van het Walking Football is dit mogelijk. Maar wel met alweer een beker voor in de prijzenkast. Ondanks zijn blessure kon onze coach toch de beker in ontvangst nemen. Daarbij enkele sfeerbeelden om te laten zien dat WF De Ster meer is dan voetbal alleen.
Voor het 1e toernooi toch geen slecht begin, de lat is hoog gelegd voor de volgende toernooien.
Kort samengevat: was het de moeite? JA. Was het gezellig? JA Doen we dat nog eens? JA, zeker weten maar nu eerst recupereren en weer trainen, trainen, en trainen om de kleuren van De Ster weer op het podium te krijgen!
Wordt vervolgd ! !
Getekend:
Dëe va Kirchroa wat op ut Belsj woëent