• Sponsoring bij SV de Ster

Sponsoren is een win-win situatie voor twee partijen. Het doel van sponsoren is immers het samen opbouwen van een langdurige sportrelatie waarbij zowel de sponsor als de vereniging voordeel kunnen behalen.

Voor bedrijven is het sponsoren van de vereniging een prima gelegenheid om de naamsbekendheid in de regio en soms ver daar buiten te vergroten. En sponsoring van een sportvereniging is ook vanuit maatschappelijke verantwoording een positief signaal voor uw bedrijf. Er zijn bij onze vereniging vele mogelijkheden. Iedere week kan uw naam op het shirt van een Ster elftal door veel voetballiefhebbers gelezen worden. Maar ook kan de naam van uw bedrijf schitteren op een reclamebord langs het prachtige hoofdveld op ons complex. De vele bezoekers van de thuiswedstrijden van onze elftallen kunnen de naam van uw bedrijf niet missen. Maar ook de meest moderne middelen worden ingezet om de naam van uw bedrijf te promoten. Wat te denken van de goed bekeken website van de vereniging, met een link naar facebook, waar uw naam op diverse pagina’s prominent in beeld kan verschijnen. Daarnaast is er natuurlijk de TV in ons clubhuis waar ook uw bedrijf in de parade van sponsoren die op het beeldscherm voorbijkomt een plekje kan krijgen.

Voor de vereniging de Ster, geworteld in de Steinse gemeenschap, is het hebben van een groot aantal grote en kleine sponsoren van levensbelang. De Ster, een club met ambities, kan die alleen maar waarmaken als ze daarbij financieel en moreel wordt gesteund door een groot aantal vrienden. Want de sponsoren van de Ster worden door ons beschouwd als vrienden. Vrienden die een steentje bijdragen aan het succes van de vereniging, maar die af en toe ook best een kritische nood laten horen. Steeds met het doel om het samen nog beter te doen. Die het ook leuk vinden om gezamenlijk op de zaterdag of op de zondag onze elftallen aan te moedigen. Om de jeugd op de zaterdag met veel plezier te zien strijden om een zo goed mogelijk resultaat of die op de zondag met spanning de wedstrijd van het tweede en eerste elftal komen volgen. Vrienden die er trots op zijn dat de naam van hun bedrijf en de naam van de vereniging de Ster met elkaar voor een langere tijd verbonden zijn.

Natuurlijk zijn bij onze vereniging nieuwe sponsoren altijd van harte welkom. Wilt u ook tot de vriendenkring van de meer dan 100 huidige sponsoren van de Ster gaan behoren en weten wat er mogelijk is, dan kan onze sponsorcommissie u daar uitgebreid over voor lichten.

De leden van onze sponsorcommissie staan u graag te woord. Contact leggen kan het snelst en gemakkelijkst via sponsor@svdester.nl