• Poort dicht = Geen toegang

MEDEDELING VAN BESTUUR SV DE STER

Als voetbalclub hebben wij gastvrijheid hoog in ons vaandel staan. Daarom hebben wij altijd oogluikend toegestaan dat jeugd, op tijden dat er niet getraind wordt, lekker een balletje kan trappen op ons complex. Helaas zijn er de afgelopen periode meerdere incidenten geweest waaronder te verstaan vernielingen hoofdveld en andere vernielingen rondom complex.

Afgelopen week hebben dan ook moeten besluiten om zowel politie als gemeente Stein bij deze incidenten te betrekken. Door deze voorvallen is het noodzakelijk en heeft het bestuur de beslissingen genomen dat: Poort dicht = Geen toegang.

Iedereen die zich ongeoorloofd (dus niet als lid of vrijwilliger in door de club georganiseerde activiteiten) op ons complex bevindt, loopt het risico een boete te krijgen. Wij hebben de wijkagent en Handhaving gevraagd om actief toe te zien op ongeoorloofde aanwezigheid op ons complex. Wij zullen zelf ook melding maken van overtredingen.

We reken op jullie begrip en vooral op jullie medewerking!

Namens het bestuur van SV de Ster.
    Met sportieve groet,
    Raymond Dukers – Voorzitter