• IN MEMORIAM Bert Heusschen

Bert was een heuse Sterkanjer. Graag gezien en altijd bereid tot een kwinkslag. Als voetballer speelde hij in de lagere elftallen. Winnen? Dat maakte hem niet heel veel uit. Hoe de wedstrijd ook verliep en wat de uitslag ook was, zijn eeuwige lach ging niet van zijn gezicht.

Na zijn actieve voetbalperiode versterkte Bert het bestuur op zijn eigen positieve en zeer kundige wijze.

Twaalf jaar geleden verloor hij zijn geliefde vrouw Ria. Natuurlijk was dat een zwaar gelag voor Bert. Hij vond troost bij zijn gezin. En hij bleef De Ster trouw als prominent lid van โ€œDe Wirkploogโ€ en ook als fervent supporter.

Via kleine dingetjes kondigde Alzheimer zich aan. Maar Bert hield vol totdat het echt niet meer ging.

Zijn laatste jaren werd hij verzorgd in โ€œDe Moutheuvelโ€. Bert mocht 77 jaar worden en wij moeten, eigenlijk voor de tweede keer, afscheid nemen van onze kanjer Bert Heusschen. Wij wensen zijn beide kinderen, Jolanda en Stefan, en hun gezinnen, alle sterkte toe.

๐˜‰๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ต, ๐˜ธ๐˜ฆ ๐˜ฎ๐˜ช๐˜ด๐˜ด๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ซ๐˜ฐ๐˜ถ, ๐˜ณ๐˜ถ๐˜ด๐˜ต ๐˜ช๐˜ฏ ๐˜ท๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ฌ๐˜ข๐˜ฏ๐˜ซ๐˜ฆ๐˜ณ

๐๐š๐ฆ๐ž๐ง๐ฌ ๐๐ž ๐ก๐ž๐ฅ๐ž ๐’๐ญ๐ž๐ซ๐Ÿ๐š๐ฆ๐ข๐ฅ๐ข๐ž ๐Ÿ’›๐Ÿ–ค